تمدید اقامت ترکیه

تمدید اقامت ترکیه

تمدید اقامت ترکیه

تمدید اقامت ترکیه

تمدید کیملیک

رویکردها برای گسترش اقامت خود در ترکیه در سال 2020 - با توجه به قوانین جدید در ترکیه ، اتباع خارج از کشور دیگر نمی توانند هر سال بدون توضیحی خانه خود را مجدداً به فروش برسانند. توجه داشته باشید که می توانید Randoo را برای تمدید اقامت خود ، همانطور که در سالهای قبل انجام دادید ، تمام کنید و پیگیری پلیس را برای اطمینان از عدم ادامه اقامت بی اثر بگذارید. اما در صورتی که در راندو شما هیچ انگیزه اقناعی برای گسترده تر کردن اقامت خود برای یک سال دیگر وجود نداشته باشد. درخواست شما رد خواهد شد.

به دلیل جدید بودن دستورالعمل ها ، هنوز هیچ رویکردی برای مدیریت آنها وجود ندارد ، اما برخی از رویکردهای مشروع برای مدیریت آنها وجود دارد:

اولین و ایده آل ترین روش برای خرید ملک در ترکیه این است که شما می توانید بدون هیچ مشکلی اقامت خود را گسترش داده و پس از گذشت چند سال درخواست زندگی بدون تغییر دهید. همانطور که با تبلیغاتی که در اینترنت و سیستم های تلویزیونی مشاهده می کنید ، خرید ملک به ارزش چند صد هزار دلار برای دریافت کمک هزینه زندگی مهم نیست و می توانید از 200،000لیر شروع به دریافت مجوز خانه کنید. روش دوم کار در سازمان های ترکیه این است که بسیار مشکل ساز است و شما به توانایی های مختلفی احتیاج دارید ، به عنوان مثال توانایی کامل در ترکب استانبولی ، با این حال تا آنجا که راحتی کار در ترکیه آبهترین و امن ترین مسیر است برای وضعیت که دارید. مسیر سوم دریافت کمک هزینه کار با ثبت نام در یک سازمان است ، شما می توانید از یک کمک هزینه تنظیم زندگی برای زندگی در ترکیه استفاده کرده و با ثبت نام در یک سازمان و دریافت کمک هزینه کار در ترکیه برای خودتان دریافت کنید. لازم به ذکر است که ثبت نام یک سازمان برای همه مشاغل موجود در ترکیه الزامی است و شما نمی توانید بدون ثبت نام در یک سازمان و کمک هزینه کار ، کار خود را شروع کنید.