تمدید اقامت ترکیه

تمدید اقامت ترکیه

تمدید اقامت ترکیه

تمدید اقامت ترکیه

مراحل افتتاح حساب بانکی در ترکیه


افراد خارجی که مجوز کار یا اقامت در ترکیه و شماره هویت ملی خارجی معتبر دارند، می‌توانند بدون هیچ محدودیتی با مراجعه به بانک مورد نظر خود حساب بانکی باز کنند. همچنین امکان افتتاح حساب در ترکیه به صورت آنلاین از طریق وب سایت رسمی بانک‌ها نیز وجود دارد. علاوه بر این، هیچ محدودیتی برای انتخاب بانک یا تعداد حساب‌های بانکی برای افتتاح وجود ندارد. برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه باید به این ترتیب عمل کرد:

  • ثبت نشانی محل سکونت
  • مراجعه حضوری به اداره مالیات به همراه پاسپورت معتبر، دریافت شماره مالیا برای افراد خارجی برای پرداخت هزینه‌ها
  • مراجعه به بانک مورد نظر و ارائه درخواست افتتاح حساب

افرادی که مقیم کشور ترکیه نیستند می‌توانند از خارج از کشور ترکیه و به صورت آنلاین برای افتتاح حساب در ترکیه اقدام کنند. با این حال، برای افتتاح حساب در برخی از بانک‌های کشور ترکیه ممکن است به یک شماره تلفن همراه ترکیه‌ای برای دریافت پیامک تایید مالکیت نیاز داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک‌های ترکیه

افراد خارجی به منظور افتتاح هر گونه حساب بانکی در نظام بانکی کشور ترکیه، باید مدارک و اسناد خاصی را ارائه دهند. هدف از ارائه این اسناد و مدارک، در وهله اول تایید هویت متقاضی افتتاح حساب است و به طور کلی به این موارد خلاصه می‌شوند:

  • شماره شناسایی مخصوص افراد خارجی
  • شماره مالیات دریافت شده از دپارتمان مالیات
  • نشانی محل سکونت (شامل مجوز اقامت، کپی قبوض سه ماه اخیر)

مزایای افتتاح حساب در ترکیه

بهره‌مندی از مزایای افتتاح حساب در ترکیه با الو اپلای

با توجه به اعمال تحریم‌های بانکی طی سال‌های گذشته، انتقال بین‌المللی وجوه برای ایرانیان به کاری دشوار تبدیل شده است. علاوه بر این، کسانی که درآمد دلاری دارند، مانند اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی و یوتیوبرهای مقیم ایران برای دریافت حق‌الزحمه خدمات خود با مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند. با افتتاح حساب بانکی در ترکیه، می‌توانید فعالیت مالی خود را به سادگی و در سطح بین‌المللی ادامه دهید.

با مراجعه به الو اپلای (www.aloapply.com) و استفاده از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه، می‌توانید بدون کمترین زحمتی در کشور ترکیه حساب بانکی افتتاح کنید. علاوه برا افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز می‌توانند از طریق ال اپلای نسبت به افتتاح حساب برای شرکت یا سازمان خود اقدام کنند. تمام کسانی که پاسپورت معتبر داشته باشند نیز می‌توانند از این طریق و بدون سفر به ترکیه، در هرکدام از بانک‌های ترکیه حساب باز کنند. همچنین، مجموعه الو اپلای علاوه بر افتتاح حساب در ترکیه، خدمات دیگری نظیر خرید ملک، تحصیل، ثبت شرکت، اخذ اقامت و شهروندی، معادل‌سازی مدارک و ... را نیز ارائه می‌دهد.

منبع: tgju.org